Firefighter Max Pressure Outfit for Jet
Gdy Jet mogła wreszcie złapać oddech, znajdowała się na zewnątrz płonącej kryjówki. Słabo oświetloną alejkę zaczynał już wypełniać dym. I wtedy to do niej dotarło – jej wierny plecak odrzutowy nadal był w środku. Przez otwór drzwiowy buchały płomienie, więc o wejściu do kryjówki nie miała co marzyć. Wybiegła na ulicę i zobaczyła tam szykujących wyposażenie strażaków. Błagała ich, żeby ratowali jej plecak. Bezskutecznie. Nie chcieli ryzykować życia dla jakiejś „zabawki”. Ale Jet nie zamierzała się poddać. Wskoczyła zgrabnie w zapasowy strażacki kombinezon i ruszyła w płomienie.