Finding the Soul Orb
Korzystaj ze swojej kuszy jako broni i narzędzia do rozwiązywania zagadek świata dark fantasy! Wysocy czarodzieje stworzyli kulę duszy, która służy królestwu od wieków. Teraz wzywa Aleksandra w jego snach. Jest on zdeterminowany, by odkryć jej położenie. Finding the Soul Orb to średniowieczna gra fantasy, w której musisz używać kuszy zarówno jako broni przeciwko stworzeniom nocy, jak i narzędzia do rozwiązywania zagadek środowiskowych w 12 rozdziałach. Przedstawiona w perspektywie pierwszoosobowej, jest to oparta na fabule przygoda, która zaciera granicę między nawiedzającym realizmem a surrealistycznymi krajobrazami sennymi, podróż, która w jednej chwili testuje umysł i wolę gracza, a w następnej zachęca do eksploracji i odkryć, zawsze balansując między światłem a ciemnością. Czy uda ci się przetrwać, aby ją ukończyć?