FINAL FANTASY XVI The Rising Tide
Do kryjówki dociera niepodpisany list, a w nim niezwykle osobliwa prośba: dominant Lewiatana, zaginionego przed laty eikona wody, potrzebuje pomocy. Chcąc odpowiedzieć na to wezwanie, Clive i jego towarzysze muszą wyruszyć w podróż do Mysidii – ukrytej krainy pod błękitnym niebem – gdzie poznają tragiczną przeszłość zapomnianego plemienia. Warunki odblokowania zadania z nową historią Nowe zadanie stanie się dostępne po odblokowaniu Genezy na mapie świata i ukończeniu misji „Dla chcącego…” i „Nic cenniejszego”. Dodatkowa zawartość - Curtana Charakterystyczna broń używana przez Wojownika Światła w FINAL FANTASY XIV, opracowana na nowo dla FINAL FANTASY XVI. - Orkiestrionowy zwój z utworem Potęga z niebios - Orkiestrionowy zwój z utworem Przez oko cyklonu Wzbogać kryjówkę dzięki nowym utworom w tle. * Aby cieszyć się zawartością tego DLC, musisz mieć zainstalowaną podstawową wersję gry FINAL FANTASY XVI. Niezbędne jest również połączenie internetowe w celu aktualizacji gry do najnowszej wersji. * Niektóre dostępne zestawy zawierają to DLC wraz z podstawową wersją gry. Przed zakupem upewnij się, że nie posiadasz już tego dodatku.