FINAL FANTASY XVI Echa Upadłych
Niebo nad Valistheą ciemnieje, a na czarnym rynku pojawiają się tajemnicze, pozbawione blasku kryształy. Czy mogą to być złowrogie owoce od stuleci drzemiącego Matczynego Kryształu, o którego istnieniu nie wiedział świat? Poszukując odpowiedzi, Clive i jego towarzysze natrafiają na grupę podejrzanych handlarzy. Trop prowadzi do opuszczonej wieży Upadłych, znanej jako Iglica Mędrców, i do skrywanych w niej przerażających tajemnic… Warunki odblokowania zadania z nową historią Nowe zadanie stanie się dostępne po odblokowaniu Genezy na mapie świata i ukończeniu misji „Dla chcącego…” i „Nic cenniejszego”. Dodatkowa zawartość - miecz Buster Sięgnij po kultową broń Clouda Strife’a z FINAL FANTASY VII. - Orkiestrionowy zwój z utworem Daleko (1987) Wzbogać kryjówkę dzięki nowemu utworowi w tle. * Aby cieszyć się zawartością tego DLC, musisz mieć zainstalowaną podstawową wersję gry FINAL FANTASY XVI. Niezbędne jest również połączenie internetowe w celu aktualizacji gry do najnowszej wersji. * Niektóre dostępne zestawy zawierają to DLC wraz z podstawową wersją gry. Przed zakupem upewnij się, że nie posiadasz już tego dodatku.