FINAL FANTASY XV ROYAL PACK
Ten unikatowy pakiet zawiera zupełnie nowe elementy, będące częścią FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION. Nowe cechy: ・Insomnia City Ruins - nowa mapa, prowadząca bezpośrednio do niesamowitego zakończenia gry ・Tryb pierwszej osoby - pozwala graczom oglądać krainę Eos oczami Noctisa ・Armiger Unleashed - potężny tryb walki ・Royal Cruiser - eksploracja na otwartym morzu, nowe łowiska i przepisy ・Regalia Type-D - nowe zadania zdobywania przedmiotów i rozwoju ・Dodatkowe osiągnięcia *Gracze muszą zakupić FINAL FANTASY XV, aby zyskać dostęp do tej zawartości. Może być wymagana także aktualizacja do najnowszej wersji gry. *Wszystkie przedmioty z tego pakietu są częścią FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION.