Najmroczniejsza jak dotąd odsłona serii, FINAL FANTASY TYPE-0 to krwawe, dynamiczne starcia oraz doskonała fabuła, z której znany jest świat FINAL FANTASY. Ten nadchodzący hit przeniesie Cię do dynamicznego i niesamowitego świata Orience, w którym bezlitosna wojna pomiędzy narodami zagraża całemu kontynentowi. Ruszaj na pole walki jako Class Zero, grupa elitarnych studentów, broniących ojczyzny przed atakiem ze strony agresywnego Imperium Militesi. Opanuj ich czternaście niepowtarzalnych stylów walki i użyj zupełnie nowego, dynamicznego systemu walk, aby pokonać imperium i odkryć tajemnice tej wojny.