Filmowy pakiet Nieumarłych
Spotkaj się Joe Dangerem na planie bardzo strasznego filmu! To 3 wyprawy z 15 nowymi scenami, a w nich 6 nowych, makabrycznych postaci.Poluj na mózgi jako zombie, przerwij mroczne rytuały w roli łowcy wampirów i wydostań się z nawiedzonej otchłani jako niedźwiedziołak!Odblokuj przeraźliwe postacie w trybie Movie oraz wieloosobowym i ciesz się nowym zestawem rankingów i osiągnięć! Ten dodatek do gry wymaga najnowszej aktualizacji tytułu dla Joe Danger 2.