Fighting Chance Pack
Już dziś zamów The Evil Within w przedsprzedaży, żeby otrzymać pakiet „The Fighting Chance” zawierający przedmioty, których odpowiednie zastosowanie pomoże odsunąć na jakiś czas widmo śmierci. W pakiecie znajduje się dodatkowa apteczka, zielony żel służący do zwiększania atrybutów Sebastiana, dwururka i trzy naboje, zapalający bełt do Agonii zasypujący wroga ognistymi iskrami oraz zatruty bełt do Agonii, który przyciąga i unieszkodliwia przeciwników, dając Sebastianowi czas na szybką ucieczkę.