Fight School Simulator
Otwórz swoją szkołę sztuk walki Czy jesteś gotowy, aby zbudować własną szkołę sztuk walki i stać się legendarnym mistrzem? Ustaw sprzęt treningowy, zorganizuj obszary treningowe i stwórz idealną szkołę dla swoich uczniów. W miarę rozwoju szkoły, przyciągaj więcej uczniów, trenuj ich i wznieś się na szczyt wśród rywalizujących szkół! Ucz się nowych ruchów od mistrzów Wykonuj zadania powierzone przez Wielkiego Mistrza, aby uczyć się nowych technik i doskonalić swoje umiejętności w mini-grach. Każdy nowy ruch, który opanujesz, zwiększy twoje umiejętności walki i sprawi, że twoi uczniowie będą jeszcze silniejsi. Zaprojektuj swoje Dojo Dostosuj swoje dojo dokładnie tak, jak chcesz, korzystając z dziesiątek opcji sprzętu treningowego i dekoracji. Stwórz motywującą, inspirowaną sztukami walki przestrzeń dla swoich uczniów i wykorzystaj każdy zakątek swojego dojo! Rywalizuj z konkurencyjnymi szkołami Obroń swoją szkołę przed czterema potężnymi rywalami i walcz o tytuł najlepszego! Odpieraj najazdy rywalizujących szkół, zbieraj uczniów i przeprowadzaj kontrataki. Użyj strategii i dyplomacji, aby stać się najsilniejszą szkołą! Broń słabych przed mafią Walcz z mafią i złodziejami rządzącymi miastem. Ukończ dziesiątki misji pobocznych i wykorzystaj swoje umiejętności sztuk walki, aby pokonać mroczne siły w mieście. Każde zwycięstwo zwiększy siłę i reputację twojej szkoły! Trenuj swoich uczniów Trenuj swoich wojowników, aby stali się mistrzami kopnięć, specjalistami od ciosów lub zrównoważonymi wojownikami! Przekazuj nowe ruchy, których nauczyłeś się od Wielkiego Mistrza, ulepszaj ich umiejętności za pomocą sprzętu treningowego i nie martw się! Twoje koniki polne będą tam, aby pomóc i utrzymać dojo w porządku. Rozwijaj się! Głębia symulacji i emocje związane ze sztukami walki w jednym! Zbuduj własną szkołę, rywalizuj z rywalami i poprowadź swoich wojowników na szczyt. Dołącz do tej wyjątkowej przygody już teraz i udowodnij swoje mistrzostwo!