Fifth Anniversary Skin
Świętuj pięć lat Rust Console Edition z tym darmowym karabinem szturmowym – dziękujemy wszystkim naszym graczom! JAK UŻYĆ NOWEJ SKÓRKI Po odebraniu skórki w tym sklepie, po prostu otwórz grę, a otrzymasz rocznicową skórkę. Znajdziesz ją w szafce i menu rzemieślniczym podczas tworzenia karabinu szturmowego. Skórki można nakładać na karabin szturmowy podczas tworzenia przedmiotu w menu rzemieślniczym. Wybierz nową rocznicową skórkę w menu przed stworzeniem karabinu szturmowego, a po utworzeniu przedmiotu skórka zostanie nałożona na broń.