FIFA 15
FIFA 15 ożywia futbol z niebywałą dbałością o detale, aby gracze mogli poczuć piłkarskie emocje jeszcze silniej niż kiedykolwiek dotąd. Obserwuj żywiołowe reakcje kibiców i słuchaj komentatorów opisujących wydarzenia na boisku dzięki dynamicznej prezentacji meczu. Po raz pierwszy w historii serii wszystkich zawodników na boisku łączy system inteligencji emocjonalnej. Teraz piłkarze będą reagować na działania przeciwników i kolegów z drużyny zależnie od sytuacji i stanu meczu. Nowoczesna oprawa graficzna wprowadza graczy na żyjące murawy z trawą noszącą trwałe ślady przebiegu meczu. Realistyczne odwzorowanie zawodników sprawia, że piłkarze wyglądają na bardziej wysportowanych i bardziej przypominają swoje pierwowzory. Nowy system sterowania przyspiesza reakcje piłkarzy na polecenia, poprawia precyzję zagrań oraz uwidacznia indywidualny styl gry zawodników. Dzięki tym usprawnieniom pojedynki jeden na jednego będą wyglądały i przebiegały jeszcze bardziej realistycznie.