FFXV Holiday Pack (wersja bezpłatna)
Niniejszy pakiet zawiera liczne przydatne akcesoria oraz bilet na specjalny karnawał w grze, który odbędzie się w styczniu 2017 roku. ・Nixperience Band ・Warrior's Fanfare ・Choco-Mog Tee* ・Carnival Passport Uwaga: Elementy oznaczone gwiazdką (*) zostaną udostępnione wraz ze styczniową aktualizacją. Funkcjonalność elementu Carnival Passport jest identyczna jak w przypadku wersji płatnej. Aktualizacja: Od 19 lutego 2017 roku, od godziny 2:00 czasu polskiego, karnawał nie jest już dostępny.