Feudal Baron: King's Land
W Feudal Baron: King's Land wcielasz się we władcę średniowiecznej baronii. Zaczynasz z zaledwie kilkoma zwolennikami w ich nieszczelnych namiotach. Czy jesteś wystarczająco sprytnym przywódcą, aby przekształcić swoje ziemie w tętniące życiem miasto? W tej strategicznej grze o budowaniu miast będziesz żył w średniowieczu, wznosząc budynki, produkując i dostarczając zasoby oraz walcząc z najeźdźcami, aż staniesz się wystarczająco silny, by rzucić wyzwanie samemu królowi. Nie samym chlebem człowiek żyje... Twoi poddani potrzebują znacznie więcej niż jedzenia. Buduj tawerny, kościoły, szkoły i cmentarze. Lecz plagi, gaś pożary i tłum bunty. Zbieraj towary - od drewna opałowego i butów po piękne szaty, witraże i amunicję do machin oblężniczych. To ekonomia, mój panie! Handluj ze swoimi sąsiadami i korzystaj z nowatorskiego systemu zasięgu budynków, aby łączyć pola, kopalnie, warsztaty, spichlerze i targowiska w precyzyjnie dostrojony mechanizm, aby zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wybrednych mieszkańców. Polityka i wojna Masz mnóstwo dekretów do ogłoszenia. Używaj ich do świętowania i uszczęśliwiania poddanych - lub do topienia buntów we krwi. Gdy najeźdźcy zbliżą się do twojego miasta, poprowadź swoich ludzi i przechytrz wrogów, aby przełamać oblężenie w trybie bitwy. Graj tak, jak lubisz Poznaj historię ambitnego barona walczącego o utracone dziedzictwo w kampanii fabularnej. A kiedy zechcesz, sprawdź się w nietypowych warunkach kilku niezależnych scenariuszy lub zbuduj średniowieczne miasto swoich marzeń w trybie gry swobodnej. Łatwa do nauczenia, trudna do opanowania Nie ma tu potrzeby korzystania z niekończących się samouczków i instrukcji obsługi. W Feudal Baron: King's Land kampania wprowadza cię w obowiązki feudalnego władcy w sposób, który jest zarówno przystępny, jak i zabawny, aż rządzenie twoją baronią stanie się dla ciebie drugą naturą - a twoje miasto stanie się twoim domem, zbudowanym własnymi rękami (a dokładniej rękami twoich poddanych).