Fernbus Simulator - Bus Pack #4
Rozszerz swoją flotę w Fernbus Coach Simulator o Interlink w dwóch różnych wariantach autobusów z pakietem autobusowym #4 i dowieź pasażerów bezpiecznie do celu.