Fernbus Simulator - Bus Pack #3
Rozbuduj swoją flotę w Fernbus Simulator dzięki Bus Pack #3 z Altano TX, Altano TDX i Astromega. Wszystkie trzy pojazdy są dostępne w różnych wersjach i przekonują autentycznymi szczegółami, funkcjami i dźwiękami.