Fendt 900 Black Beauty
Wzbogać rozgrywkę w Farming Simulator 17: sięgnij po dodatek Fendt 900 Black Beauty DLC. Po pobraniu dodatkowy traktor będzie dostępny w sklepie wewnątrz gry. Aby dokonać zakupu, należy mieć odpowiednią ilość pieniędzy używanych w Farming Simulator 17. Uwaga: ten traktor będący dodatkiem DLC jest objęty przepustką sezonową. Jeżeli już ją masz, nie musisz kupować tej zawartości DLC.