Femme Fatale — wakacje
Pakiet strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe wakacyjne stroje dla następujących zawodników: Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose i Cammy. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu! *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.