Fell Seal: Arbiter's Mark
Fell Seal: Arbiter's Mark to turowa gra taktyczna RPG z wciągającą historią, osadzona w świecie fantasy z domieszką steampunka. Pokieruj losami mającej za zadanie utrzymywać ład i porządek Arbiterki Kyrie, wysłanniczki Nieśmiertelnej Rady, i poprowadź swoją armię w niebezpiecznych potyczkach. Charakterystyka: - Niezwykła i poruszająca historia, ponad 40 potyczek oraz wymagające zakończenie. - Taktyczne walki w trudnym terenie wśród malowniczych, ręcznie rysowanych lokacji. - Rozbudowany i skomplikowany system klas, obejmujący ponad 20 klas postaci i 200 zdolności – stwórz każdą ze swoich postaci w oparciu o klasę, podklasę i pasywne zdolności. - Wyposaż armię w ponad 240 elementów sprzętu, które można kupić, odebrać poległym wrogom albo samodzielnie wytworzyć.