Federico Valverde Edition add-on
Edycja Federico Valverde Panuj w środku pola z tym wyjątkowym zestawem obejmującym najwyższą moc i zasoby. Zawartość: ● Karta piłkarska poz. 2: Federico Valverde ● 1050 punktów ligi Bryluj na boisku ze znakomitym urugwajskim pomocnikiem. Zdobądź już dziś!