Fearful Symmetry & The Cursed Prince
Fearful Symmetry to zabawna gra logiczna z innowacyjną mechaniką – gracz może sterować wieloma postaciami jednocześnie w różnych wymiarach. Twoim zadaniem jest przemieszczać postacie jednocześnie w przeciwnych kierunkach, prowadząc je przez przebiegłe, najeżone pułapkami zagadki. Postacie Fearful Symmetry opowiada historię trzech poszukiwaczy przygód: Hero, Nulan i Haima. Hero to nieustraszony poszukiwacz przygód. Szukając cennych skarbów, znajduje Zwoje Symetrii. Nie zważając na legendy o ciążącej na nich klątwie, postanawia zabrać zwoje. Nulan to potomkini plemienia, które stworzyło Zwoje Symetrii. Dzięki wrodzonemu talentowi do magii przerodziła się w spragnioną dusz czarodziejkę, która dostrzega zaburzenia symetrii. Haim to książę obarczony straszną klątwą, która pochłania jego duszę. Przemierza świat w poszukiwaniu sposobu na zniesienie klątwy. Podczas poszukiwań wpada na trop legendarnych Zwojów Symetrii. Legenda głosi, że tylko one mogą odwrócić zaklęcie. Każda postać rozwiązuje zagadki w grze na różne sposoby, dzięki czemu każdy poziom rozgrywa się inaczej, zależnie od wyboru postaci!