Fast & Furious: Spy Racers Narodziny SHIFTERA - Arktyczne Wyzwanie
Pokieruj swoją wyścigowo-bojową karierę w nowe miejsca dzięki paczce Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC, zawierającej cztery nowe, skute lodem trasy, najbardziej poszukiwane postacie, nowe pojazdy i sprzęt szpiegowski, który da ci przewagę! Szykuj się na drift i ślizgaj się dookoła Śnieżnego Stadionu i Leśnego Niebezpieczeństwa, łap przyczepność i unikaj poślizgów Na Cienkim Lodzie i okiełznaj górzysty teren, wspinając się na Nieujawnione Wysokości! Prowadź pojazd jako tajemnicza Pani Nigdzie lub bioniczny złoczyńca Matsuo oraz dodaj do swojego arsenału ich potężne działo laserowe i monitor energii. Pokieruj też pojazdami w nowych odsłonach, inspirowanych animowanym serialem Universal Pictures i DreamWorks - Fast & Furious: Spy Racers, takich jak Ion Thresher Tony’ego Toretto. Paczka Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC zawiera: > 4 trasy: Śnieżny Stadion, Leśne Niebezpieczeństwo, Na Cienkim Lodzie i Nieujawnione Wysokości > 2 kierowców wraz z pojazdami: Pani Nigdzie i Matsuo > 2 urządzenia szpiegowskie: monitor energii i działo laserowe > 4 skórki pojazdów: Ion Thresher (Tony), Astana Hotto (Layla), Hyperfin (Echo) i Rally Baja Crawler (Cisco/Frostee)