FAST & FURIOUS CROSSROADS: Season Pass
Zgarnij Przepustkę Sezonową i podkręć akcję w stylu Fast & Furious w trzech pakietach dodatkowych, pełnych nowych samochodów, elementów personalizacji i nie tylko! Co więcej, otrzymasz unikatowy pakiet dodatkowy i zaliczysz ostrą jazdę we Flip Carze Owena Shawa i niedoścignionej Toyocie Supra. *Pakiet Premierowy nie jest dołączony.