Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition (PC)
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition łączy w sobie uznaną grę główną i rozszerzenie Highlands Fishing. Ciesz się 26 uprawami, 4 mapami, ponad 400 maszynami, ponad 150 prawdziwymi markami i akwakulturą, a także rolnictwem, leśnictwem i hodowlą zwierząt. Zbuduj gospodarstwo wzdłuż krętych rzek i historycznych elewatorów zbożowych w Ameryce Północnej, otoczone stawami w Europie Środkowej, w bujnym krajobrazie Azji Wschodniej pełnym pól ryżowych lub w inspirowanym Szkocją miasteczku Kinlaig – bujnym raju pagórków i otwartych wód!