Farming Simulator 19 (Windows 10)
Jedyny w swoim rodzaju symulator farmy powraca z udoskonaloną grafiką i oferuje najbardziej realistyczną symulację gospodarstwa! Zostań nowoczesnym rolnikiem i rozwiń swoją farmę w dwóch środowiskach, amerykańskim i europejskim, w których czeka na Ciebie wiele nowych, ekscytujących zajęć gospodarczych. Poprowadź ponad 300 realistycznych pojazdów i maszyn wiodących marek, takich jak Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr, a teraz także John Deere. Rozwijaj swoją farmę online z innymi graczami i pobierz stworzone przez społeczność mody, które zwiększą funkcjonalność gry Farming Simulator! Po pobraniu dodatkowe treści będą dostępne w sklepie w grze. Upewnij się, że dysponujesz odpowiednimi środkami w walucie gry, by je nabyć.