Farming Simulator 19 - Rottne DLC
Wzbogać zabawę z Farming Simulator 19, poszerzając rozgrywkę o sprzęt leśniczy dzięki pakietowi DLC Rottne! W skład pakietu DLC wchodzą dwa nowe pojazdy Rottne, jednego z wiodących producentów maszyn leśnych. – Rottne F20D: forwarder – Rottne HD21D: harwester Po pobraniu tego pakietu DLC dodatkowa zawartość pojawi się w sklepie gry. Aby ją zakupić, upewnij się, że masz wystarczającą ilość waluty w grze! Pakiet stanowi część przepustki sezonowej.