Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Zwiększ funkcjonalność gry Farming Simulator 19 dzięki zawartości do pobrania: Mahindra Retriever, dającej dostęp do tego unikatowego pojazdu. Po pobraniu dodatkowe treści będą dostępne w sklepie w grze. Upewnij się, że dysponujesz odpowiednimi środkami w walucie gry, by je nabyć.