Farming Simulator 19 - CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI DLC
Zwiększ funkcjonalność gry Farming Simulator 19 dzięki zawartości do pobrania: CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI, dającej dostęp do tego unikatowego traktora. Po pobraniu dodatkowe treści będą dostępne w sklepie w grze. Upewnij się, że dysponujesz odpowiednimi środkami w walucie gry, by je nabyć.