Farming Simulator 19 - Bourgault DLC
Wzbogać swoją rozgrywkę dzięki nowemu oficjalnemu rozszerzeniu gry Farming Simulator 19! Ten pakiet DLC zawiera 7 elementów wyposażenia marki Bourgault oraz jeden nowy traktor John Deere: - 3320-76 Paralink Hoe Drill – siewnik - 3420-100 Paralink Hoe Drill – siewnik - 7950 Air Cart – siewnik - 71300 Air Cart – siewnik - SPS360-50 – kultywator - XR770 Harrow – opielacz - FMS CD872-8 – siewnik - John Deere 9RX Series – duży traktor Po pobraniu dodatkowe treści będą dostępne w sklepie w grze. Upewnij się, że masz wystarczająco waluty w grze, aby je kupić! Ten pakiet DLC wchodzi w skład przepustki sezonowej.