Farming Simulator 19 - Alpine Farming Expansion
Zwiększ możliwości gry Farming Simulator 19 i zdobądź szczyty gór dzięki oficjalnemu rozszerzeniu Alpine Farming Expansion! W zupełnie nowym, górskim środowisku używaj ponad 30 autentycznych pojazdów i maszyn rolniczych, między innymi takich marek, jak Aebi, Lindner, Pöttinger, Rigitrac i SIP. Poszerz swoje horyzonty, prowadząc dochodowe górskie gospodarstwo rolne wśród wzgórz i dolin.