Farming Simulator 17: ROPA DLC
Wzbogać Farming Simulator 17 o pakiet ROPA, aby korzystać z pełni możliwości w grze! Po raz pierwszy gracze mogą używać 6 nowych pojazdów i sprzętów marki ROPA, w szczególności kombajnu ROPA Tiger 6 do zbioru buraków cukrowych oraz kombajnu ROPA Keiler 2 do zbioru ziemniaków. Zawartość pakietu DLC: - ROPA - Tiger 6 – Kombajn do zbioru buraków cukrowych - ROPA - Maus 5 – Pojazd do załadunku/oczyszczania - ROPA - Keiler 2 –Kombajn do zbioru ziemniaków - ROPA - RR-XL 9 – Heder - ROPA - NawaRo Maus – Pojazd do załadunku - ROPA – Naczepa transportowa – Naczepa do żniwiarki/ścinarki Po pobraniu dodatkowa zawartość będzie dostępna w sklepie gry. Pamiętaj, aby mieć wystarczającą ilość waluty gry do zakupu nowych elementów!