Farming Simulator 17: Platinum Expansion
Zostań nowoczesnym rolnikiem w grze Farming Simulator 17 Platinum Edition. Zagraj w trzech olbrzymich otwartych światach wypełnionych nowościami! Odkryj dostępne tylko w wersji Platinum Edition nowe tereny w Ameryce Południowej i korzystaj z ponad 280 autentycznych pojazdów i elementów sprzętu rolniczego od ponad 80 producentów, włączając marki AGCO (Challenger, Fendt, Massey Ferguson oraz Valtra) oraz nowe marki dostępne wyłącznie w Platinum Edition (Stara, TT, Randon, FMZ i Gessner Industries). Zbieraj plony (słoneczniki, soja, trzcina cukrowa i inne), hoduj bydło (krowy, owce, kurczaki i świnie), spróbuj sił w leśnictwie i sprzedawaj swoje produkty, by rozwijać gospodarstwo! Transportuj towary z użyciem ciężarówek i przyczep lub ładuj je na pociągi, by szybko pokierować je do klientów. Rozwijaj swoją farmę online z pomocą innych graczy i pobieraj mody tworzone przez członków naszej społeczności, by stale poszerzać Farming Simulator o nowe możliwości!