Farm Builder
Farm Builder to strategiczna gra logiczna w której musisz budować farmy, drogi i otaczać wiatraki i wieże ciśnień, aby zdobywać punkty. Gra jest wieloosobowa online i w każdym pokoju może grać od 2 do 5 osób. Zwycięzcą zostaje gracz, któremu uda się zdobyć najwięcej punktów. Aby zdobyć punkty, musisz posiadać ukończoną farmę, drogę, wiatrak lub wieżę ciśnień. Odbywa się to poprzez umieszczenie rolników i ciągników (części), które wskazują, że jesteś właścicielem nieruchomości. Gra ma trzy różne typy rozgrywki: 1) Online multiplayer - grasz przeciwko prawdziwym ludziom z całego świata. 2) Zagraj w VS Robots - możesz grać przeciwko robotom komputerowym offline. 3) Lokalny tryb gry - możesz grać przeciwko znajomym na tej samej konsoli bez potrzeby korzystania z Internetu powodzenia :)