Pakiet Vice zawiera strój Miami Strip, pistolet maszynowy Skorpion, kabriolet, wisiorek na broń – złota kostka, akcesorium do pojazdu – otwieracz do listów oraz Szampana, dostojną i zabójczą białą panterę.