FAR CRY 4 Najazd
DLC pt. Najazd zawiera: 4 nowe mapy w trybie PvP - ciesz się nowymi lokacjami oraz rozgrywką na nowych mapach. Nowy rodzaj rozgrywki PvP - w Najazd na każdej z map znajdują się 3 różne lokacje. Tylko jedna lokacja jest aktywna w jednym czasie, oba zespoły muszą walczyć o przejęcie kontroli nad nią oraz bronić ją w razie przejęcia. By utrwalić wiktorię, będziesz musiał użyć wszelkich dostępnych środków oraz dobrać odpowiednią strategię... Nowy pojazd - Buggy już jest dostępny na polu bitwy.