FAR CRY 3
Far Cry 3 to strzelanka FPS z otwartym światem, której akcja rozgrywa się na osobliwej wyspie. Podejmując desperacką próbę uratowania przyjaciół, zdasz sobie sprawę, że aby uciec przed ciemnością, trzeba się w niej zanurzyć. PIERWSZOOSOBOWA STRZELANKA W OTWARTYM ŚWIECIE Stwórz swoją własną przygodę w pierwszoosobowej strzelance. Arsenał, umiejętności i strategię możesz dostosować do poszczególnych misji, więc w grze świetnie będą się bawić zarówno fani dynamicznej i wystrzałowej akcji, jak i miłośnicy dyskretnych eliminacji w kontakcie lub ataków snajperskich z dużej odległości. WYSPA PEŁNA NIEBEZPIECZEŃSTW I TAJEMNIC Poznaj zróżnicowane środowisko wyspy: od pasm górskich, poprzez mokradła, aż do bielutkich plaż. Odkrywaj relikty, poluj na egzotyczne zwierzęta, graj w minigry i w zawrotnym tempie przemierzaj wyspę drogą lądową, morską lub powietrzną. Walcz w miasteczkach, świątyniach, portach rzecznych i wielu innych miejscach. DAJ SIĘ PORWAĆ NIEZAPOMNIANEJ HISTORII I NIESAMOWITYM POSTACIOM Interesujące postacie dźwigające zbyt ciężki bagaż doświadczeń zabiorą Cię w brutalnie szczerą podróż po mrocznych stronach ludzkiej natury, której autorem jest laureat nagrody Writers Guild Award.