FANTASIAN Neo Dimension DEMO
Ten produkt to bezpłatna wersja demonstracyjna gry FANTASIAN Neo Dimension, która umożliwia rozegranie początkowego etapu jej fabuły. Zapis rozgrywki wykonany w wersji demonstracyjnej można przenieść do pełnej gry. Przeżyj początek międzywymiarowej przygody! Ojciec serii FINAL FANTASY, Hironobu Sakaguchi, i uznany kompozytor, Nobuo Uematsu, wracają, by stworzyć oryginalną opowieść RPG. Mechteria – śmiertelnie niebezpieczna mechaniczna infekcja, która pozbawia ludzi emocji i życia – powoli pochłania cały świat. Główny bohater, Leo, budzi się z tylko jednym wspomnieniem w krainie opanowanej przez roboty. Ludzki świat zagrożony przez mechterię... Świat maszyn pełen tajemnic... Oraz nieznany wymiar leżący gdzieś poza nimi oboma. Używając specjalnego urządzenia, Leo musi wyruszyć w międzywymiarową podróż, aby odzyskać swoje utracone wspomnienia i ocalić świat przed mechteriową infekcją.