Famitsu Decal
Zawiera następujące elementy: – Famitsu Decal Naklejki to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Ta zawartość może być dostępna osobno w późniejszym terminie. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.