Family Mysteries: Poisonous Promises (Xbox One Version)
Witaj w magicznym mieście palm, jachtów i wygodnego życia. Miejsca, w którym rozrzutne elity bez skrępowania parkują wypasione fury na miejscach dla niepełnosprawnych. Wejdź w rolę dociekliwej detektyw i pomóż swojemu partnerowi Duke'owi rozwiązać sprawę tajemniczego morderstwa. SŁONECZNE PLAŻE, MROCZNI LUDZIE Zamożna dynastia, wybuch na jachcie, dwoje ocalałych, topielec ze śladami trucizny we krwi oraz ty, w samym środku tego zamieszania. Szukaj wskazówek, przesłuchuj świadków, analizuj próbki, zbieraj dowody - odnajdź mordercę, aby wyjawić przekręt na ogromną skalę. TĘTNIĄCA AKCJĄ PRZYGODA Wszechobecne niebezpieczeństwo i piękne lokacje wpisują się w unikatowy rytm olśniewającego i bezlitosnego miasta, przywołującego nostalgię do takich telewizyjnych hitów jak: Policjanci z Miami, Gliniarz z Beverly Hills, czy Kryminalne Zagadki. ZBRODNIA W MIEŚCIE BLICHTRU Emocjonująca, nafaszerowana odlotowością gra z gatunku HOPA, prosto od Brave Giant i Artifex Mundi, nawiązująca do najlepszych seriali policyjnych z lat 80. jest porywającym wstępem do trylogii "Family Mysteries". Poczuj klimat Miami, działaj zdecydowanie i ukończ dochodzenie!