Fallout 76: Steel Dawn Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, nagradzani twórcy Skyrima i Fallouta 4, przedstawiają Fallouta 76. Dwadzieścia pięć lat po wybuchu bomb, w Dniu Powrotu roku 2102, razem z innymi mieszkańcami krypty – wybranymi spośród najwspanialszych i najbardziej inteligentnych obywateli kraju – wychodzisz na powierzchnię wprost w objęcia postnuklearnej Ameryki. Graj w pojedynkę lub z innymi graczami, przemierzając świat, wykonując zadania, budując i pokonując największe zagrożenia pustkowi. Odkrywaj ogromne obszary zniszczone wojną atomową w tej wieloosobowej odsłonie fabuły Fallout. Wciągające serie zadań i interesujące postacie Odkryj tajemnice Wirginii Zachodniej, rozgrywając wciągające zadanie główne, które rozpoczyna się w chwili opuszczenia Krypty 76. Zaprzyjaźnij się lub zdradź nowych sąsiadów, którzy przybyli tu, aby odbudować swój świat. Zobacz Appalachy oczami ich mieszkańców. Edycja Deluxe Zawiera pełną wersję gry oraz dodatkowe elementy w ramach Pakietu rekrutacyjnego Bractwa. Sezonowa plansza S.C.O.R.E. Zaliczaj postępy w sezonie i zdobądź całkowicie bezpłatny zestaw nagród, takich jak przedmioty jednorazowe, elementy C.A.M.P. i inne, zaliczając wyzwania ograniczone czasowo. RPG dla wielu osób Stwórz postać przy pomocy systemu S.P.E.C.J.A.Ł. i idź swoją drogą po nowych i nieokiełznanych pustkowiach, odwiedzając setki różnych miejsc. Czy podróżujesz samotnie, czy ze znajomymi – czeka cię nowa, wyjątkowa przygoda w świecie Fallouta. Zjawiskowy, górzysty świat W świecie Fallouta 76 fabuła tętni życiem. Odwiedź sześć zróżnicowanych regionów Wirginii Zachodniej – od appalaskich lasów po trujące, karmazynowe równiny Żurawinowego Trzęsawiska. W każdym z tych miejsc czekają na ciebie inne niebezpieczeństwa i nagrody. Nowy amerykański sen Korzystaj z nowego Certyfikowanego Automatu Mobilnej Produkcji (C.A.M.P.), aby budować i tworzyć w dowolnym miejscu świata gry. C.A.M.P. da ci tak bardzo potrzebne schronienie, zapasy i bezpieczeństwo. Możesz nawet otworzyć sklep, aby handlować z innymi ocalałymi. Fallout Worlds Rozegraj wyjątkowe przygody w Appalachach dzięki Fallout Worlds, które są ewoluującym zestawem funkcji, dającym graczom możliwość grania w Fallouta 76 na niepowtarzalne sposoby dzięki personalizowanym ustawieniom.