Fallout 76: 500 Atoms (PC)
Kup 500 atomów, waluty z gry Fallout 76, za pomocą której możesz kupić w Atomowym Sklepie nowe ubiory, skórki na broń, skórki na pancerze, gesty i wiele innych!