Fallout 4: Vault-Tec Workshop (PC)
Zbuduj świetlaną przyszłość pod ziemią dzięki całkiem nowemu dodatkowi Vault-Tec Workshop. Projektuj z tym dodatkiem do Fallouta 4 wielkie krypty i przyciągaj nowych mieszkańców, używając przedwojennych zestawów przemysłowych zawierających meble, oświetlenie i dzieła sztuki w stylu nostalgicznego retro! Oczywiście Vault-Tec zachęca wszystkich nadzorców do regularnego eksperymentowania na mieszkańcach krypt, aby dzięki temu lepiej ich poznać. Dzięki dodatkowi Vault-Tec Workshop zyskasz niezbędne narzędzia, by twoja krypta działała idealnie. (Do korzystania z dodatku niezbędne jest posiadanie podstawowej wersji gry Fallout 4).