Fallout 4: Far Harbor (PC)
Nowe zlecenie dla agencji detektywistycznej Valentine’a wysyła cię na poszukiwania młodej kobiety i tajnej kolonii syntków. Opuść wybrzeże Maine i popłyń w kierunku tajemniczej wyspy zwanej Far Harbor, na której za sprawą podwyższonego promieniowania powstał jeszcze dzikszy świat. Konflikt pomiędzy syntkami, Dziećmi Atomu i tubylcami narasta... Czy podejmiesz wysiłek, by zaprowadzić pokój na Far Harbor, a jeśli tak, to za jaką cenę? Far Harbor to dodatek wprowadzający nowy masyw lądowy wypełniony zadaniami dla frakcji, osadami, zabójczymi stworzeniami i zaawansowanym wyposażeniem czekającym na zdobycie. (Do korzystania z dodatku niezbędne jest posiadanie podstawowej wersji gry Fallout 4).