Fall Guys - 600 Show-Bucks
Sfinalizuj zakup, zbierając 600 show-dolców, waluty w grze do wydania w Fall Guys. Za show-dolce możesz kupić przedmioty kosmetyczne, takie jak kolory ciała, wzory ciała, stroje, buźki, emotikony i cieszynki dla swojego Fall Guya. Show-dolce można kupić w różnych ilościach. Przy zakupie dowolnego standardowego pakietu 2800, 5000 lub 13 500 show-dolców otrzymasz dodatkowe show-dolce.