Fall Guys - 5000 Show-Bucks
Show-Bucks to dostępna w grze waluta, za którą możesz kupić przedmioty do spersonalizowania wyglądu swojego Fall Guya, takie jak stroje, kolory i wzory! Ten pakiet zawiera 5000 Show-Bucks! Wymagana gra Fall Guys. Show-Bucks są ograniczone do poszczególnych kont i platform.