Fall Guys – 12 500 Show-Bucks
Kup 12 500 Show-Bucks, walutę premium w grze Fall Guys, i wydaj ją na przedmioty kosmetyczne dla swojego Fall Guya, takie jak kolory, wzory, stroje, plakietki, emotki i świętowania.