Fairy
Nie ma nic słodszego niż wróżka, która spełnia życzenia... zwłaszcza własne. Ta konkretna zdecydowała, że bale urodzinowe i sukienki to nie jej sprawa - zamiast tego udała się na pole bitwy, aby siać chaos i zniszczyć swoich przeciwników. Zobacz, jak armie padają na kolana z powodu jej osobistego uroku i niezwykle niebezpiecznej, uroczej różdżki z gwiazdą. W wolnym czasie zbiera kapelusze.