Faeria : Wells Pack
To rozszerzenie natychmiast odblokowuje wszystkie Studnie, które możesz też odblokować, czyniąc postępy w grze. Pakiet zawiera ponad 20 Studni znajdujących się już w grze plus kolejne, które zostaną dodane później. Uwaga — powyższe pakiety NIE odblokowują specjalnych przedmiotów kosmetycznych, które można uzyskać w Turniejach, Rozgrywkach Sezonowych lub w pozostałych pakietach rozszerzeń.