Faeria : Resurgence
Wojna szaleje. Zepsucie rozprzestrzenia się po całym świecie, zagrażając skażeniem wszystkiego, co dobre i czyste. Pod cesarskim sztandarem gromadzą się nowe potwory i niegodziwcy, którzy pragną mieć swój udział w wojennych łupach. Mimo poważnych strat, nadzieja kwitnie w sercach tych, którzy zdecydowali się bronić. Zwycięstwo wbrew wszelkim przeciwnościom wydaje się być w zasięgu ręki dzięki nowym sojusznikom chcącym pomóc sprawie. Faeria: Resurgence wprowadza 40 ZUPEŁNIE NOWYCH kart do Twojej kolekcji. Szeroka gama nowych kart wprowadza nowe, niespotykane dotąd mechaniki i umiejętności. Wznieć wojenną pożogę dzięki gniewowi samego Ignusa. Skorzystaj z Koła Mocy, by zyskać przewagę i mądrze wykorzystaj każdy wybór. Obróć karty przeciwnika przeciw niemu, korzystając z nowej gamy straszliwych kart. Dowódź osaczonymi żołnierzami Blasku z pomocą szlachetnego kapitana cesarskiej armii, Banona. Wkrocz do akcji, korzystając z najnowszego podtypu Wsparcie. Chyba nie sądziłeś, że zabraknie Jaków, co? Wystarczy zakupić tę zawartość tylko raz, aby otrzymać je wszystkie! Odblokowanie nowej zawartości sprawi, że nowe karty pojawią się w Twoich Skrzyniach Bojowych — pamiętaj, że w Skrzyniach Bojowych nigdy nie znajdziesz duplikatu. Ponadto natychmiast po zakupieniu zawartości dodatkowej, do Twojej kolekcji trafi wyjątkowy Awatar, Kula, Studnia i Rewers.