Faeria - Resurgence
Wojna szaleje. Zepsucie rozprzestrzenia się po całym świecie, zagrażając skażeniem wszystkiego, co dobre i czyste. Pod cesarskim sztandarem gromadzą się nowe potwory i niegodziwcy, którzy pragną mieć swój udział w wojennych łupach. Mimo poważnych strat, nadzieja kwitnie w sercach tych, którzy zdecydowali się bronić. Zwycięstwo wbrew wszelkim przeciwnościom wydaje się być w zasięgu ręki dzięki nowym sojusznikom chcącym pomóc sprawie. Faeria: Resurgence wprowadza 40 ZUPEŁNIE NOWYCH kart do Twojej kolekcji. Wznieć wojenną pożogę dzięki gniewowi samego Ignusa. Skorzystaj z Koła Mocy, by zyskać przewagę i mądrze wykorzystaj każdy wybór. Obróć karty przeciwnika przeciw niemu, korzystając z nowej gamy straszliwych kart. Dowódź osaczonymi żołnierzami Blasku z pomocą szlachetnego kapitana cesarskiej armii, Banona. Wkrocz do akcji, korzystając z najnowszego podtypu Wsparcie. Chyba nie sądziłeś, że zabraknie Jaków, co? Wszystkie te karty i WIĘCEJ Dodatkowo, jeśli natychmiast kupisz ten dodatek, w nagrodę otrzymasz unikatowy awatar, Kulę, Studnię oraz kartę z powrotem do kolekcji!