Faeria : Avatars Pack
To rozszerzenie natychmiast odblokowuje wszystkie Awatary, które możesz też odblokować, czyniąc postępy w grze. Pakiet zawiera ponad 50 Awatarów znajdujących się już w grze plus kolejne, które zostaną dodane później. Uwaga — powyższe pakiety NIE odblokowują specjalnych przedmiotów kosmetycznych, które można uzyskać w Turniejach, Rozgrywkach Sezonowych lub w pozostałych pakietach rozszerzeń.